Filozofia Hilding
Zdrowy, regenerujący sen zależy od kilku kluczowych czynników, na których opiera się filozofia naszej działalności. To ergonomia, mikroklimat, higiena, wzornictwo, wytrzymałość i ochrona środowiska. Pierwsze trzy czynniki decydują o naszym samopoczuciu każdego dnia. Pozostałe czynniki wpływają na postrzeganie i wybór optymalnego modelu materaca i łóżka.
Ergonomia
Projektując łóżka i materace dbamy o jak najlepszą ergonomię, czyli ich odpowiednie dopasowanie do indywidualnego kształtu ciała, krzywizny kręgosłupa.
Mikroklimat
Na zdrowy mikroklimat w sypialni ma wpływ wiele czynników. Jednym z kluczowych są prozdrowotne, antyalergiczne rozwiązania, które stosujemy z powodzeniem we wszystkich modelach naszych materaców. Dzięki przewiewnym dzianinom i materiałom z materacy odprowadzana jest wilgoć, a powietrze swobodnie cyrkuluje. Zapobiega to rozwojowi pleśni i grzybów oraz gwarantuje komfort termiczny podczas snu.
Higiena
Zachowanie odpowiedniej higieny łóżka i materaca przekłada się na zdrowy i regenerujący sen. Dlatego proponujemy rozwiązania, które ułatwiają jej bezproblemowe utrzymanie.
Wzornictwo
Dbamy o dobre wzornictwo: funkcjonalność naszych materacy wynika z potrzeb i idzie w parze z ich wyglądem! Proponujemy wiele wzorów i kolorów. Szeroki wybór możliwości spełnia zróżnicowane oczekiwania i pomaga urządzić sypialnię wg indywidualnych preferencji.
Wytrzymałość
Staramy się, by oferowane produkty charakteryzowały się najwyższą jakością wykonania. Wszystkie surowce i gotowe modele dokładnie testujemy w fabryce: sprawdzamy ich wytrzymałość i trwałość po to, żeby zagwarantować odbiorcy najwyższą jakość.
Ochrona środowiska
Wszystkie produkty Hilding Anders Polska tworzymy zgodnie z aktualną ustawą o ochronie środowiska naturalnego. Segregujemy odpady, a w procesie produkcji nie używamy chemikaliów i innych szkodliwych substancji.
Wygodne łóżko to istotna część życia
Czego oczekujemy od dobrego łóżka lub materaca? Najwyższej jakości, regenerującego snu. Dlatego warto zadbać o najlepszy wybór, który zapewni komfortowy odpoczynek. W końcu łóżko to nie tylko miejsce do spania. To w nim spędzamy leniwe poranki, bawimy się z dziećmi, oglądamy telewizję i często cieszymy się np. weekendowymi śniadaniami.
Mówiąc krótko łóżko to istotna część życia. Warto postawić na uznaną markę, zaufać jej doświadczeniu i wybierać świadomie i starannie.
80
+
60
+
25
+
26
+
Nasza historia
Od lat dostarczamy światu dobry sen
Hilding Anders dba o regenerujący wypoczynek i zdrowy sen tysięcy klientów już od 1939 roku. Wszystko zaczęło się w skromnym warsztacie na południu Szwecji. Dziś firma jest jedną z największych w branży. Zatrudniamy ponad 9500 pracowników w ponad 19 krajach, a swoje produkty sprzedajemy w tysiącach sklepów na całym świecie – od Skandynawii aż po Azję. Produkujemy łóżka i materace spełniające zróżnicowane oczekiwania naszych klientów – od komfortowych modeli podstawowych do najbardziej luksusowych.
Ogromne zaangażowanie i pasja założyciela firmy wsparta innowacyjnym i skutecznym działaniem Olle Anderssona (syna Hildinga Anderssona) trwa nieprzerwanie do dziś i pokazuje, że warto realizować konsekwentnie wyznaczone cele.
Hilding w Polsce
W Polsce jesteśmy obecni od 2001 roku i możemy pochwalić się jednym z największych i najnowocześniejszych zakładów produkcyjnych wchodzących w skład naszego koncernu. Kontynuujemy dobre, sprawdzone tradycje, stawiamy na nowe materiały, ciągłe udoskonalanie technologii oraz harmonijny rozwój. Wszystkie spółki i oddziały koncernu Hilding Anders łączy jedna, wspólna misja: „zapewnić światu dobry sen”.
Pierwsze dwa lata istnienia firmy to produkcja przeznaczona całkowicie dla naszego największego klienta – firmy IKEA. W 2003 roku na polskim rynku pojawiła się marka Hilding, która dziś stanowi największy udział w naszej produkcji. Kolejne brandy wchodzące w skład naszego portfolio to: Curem, którego wprowadziliśmy w roku 2008. Jensen – luksusowa, norweska marka łóżek kontynentalnych obecna w Skandynawii od 65 lat, najmłodszym brandem wprowadzonym na rynek Polski jest włoska marka Bedding.
Nasza wizja
Jaki jest nasz cel? Być wiodącym, uznawanym w branży i cieszącym się zaufaniem konsumentów producentem łóżek i materacy. Aby to osiągnąć, tworzymy atrakcyjną ofertę produktów i dbamy, by postrzegano nas jako pewną, doskonale działającą firmę. Z roku na rok umacniamy pozycję i budujemy wizerunek firmy godnej najwyższego zaufania, by wyprzedzać zawsze o krok konkurencję.
Podstawowe wartości
Jeden krok przed
Korzystamy z wypracowanej latami, ugruntowanej pozycji na rynkach lokalnych oraz globalnej firmowej struktury, by zawsze być o krok przed innymi – zarówno pod względem innowacyjności, jak i przewagi konkurencyjnej. Poszukując nowatorskich rozwiązań, wsłuchujemy się w opinie klientów oraz śledzimy uważnie najnowsze badania i odkrycia związane z jakością ludzkiego snu.
Integralność
Nazwa Hilding Anders to synonim uczciwości i rzetelności. Działamy, kierując tymi wartościami , które tworzą solidny fundament marki, dlatego zawsze dotrzymujemy obietnic, które złożyliśmy kontrahentom oraz klientom.
Pasja tworzenia
Tak, jesteśmy pasjonatami! Tworzymy od lat rozwiązania poprawiające jakość snu. Ludzie spędzają w łóżku ok. 1/3 życia. To wystarczający powód, by skoncentrować się na najlepszych rozwiązaniach. Dobrze wiemy, że wszystko co produkujemy ma wpływ na zdrowie, dobre samopoczucie i jakość życia naszych klientów.
Dbałość o zdrowy sen na całym świecie
„Zapewniać światu dobry sen” - to nasza misja, która odzwierciedla pasję z jaką podchodzimy do projektowania naszych produktów i to, jak wyobrażamy sobie globalnego klienta. Świat może wydawać się nierealnym celem, jednak będąc liderem w Europie i Azji jesteśmy na dobrej drodze do jego osiągnięcia. Ciągły rozwój naszej struktury i nowe rynki zbytu sprawią, że coraz więcej klientów na całym świecie korzysta z naszych propozycji i rozwiązań gwarantujących zdrowy sen.
Hilding Anders Group
Grupa Hilding Anders, z siedzibą w Malmö w Szwecji, jest wiodącym producentem łóżek i materacy w Europie i Azji. Firma założona w 1939 r. jako biznes rodzinny rozwinęła się w przedsiębiorstwo działające obecnie w ponad 19 krajach, zatrudniające więcej niż 9500 pracowników. Dziś produkty Hilding Anders można kupić w ponad 60 krajach na całym świecie.
Działając pod wybranymi markami podstawowymi oraz pod markami własnymi klientów, Grupa Hilding Anders oferuje łóżka i materace spełniające zróżnicowane potrzeby. Codziennie pracujemy, by zapewnić spokojny sen tysiącom ludziom na całym świecie. Dążymy do osiągnięcia pozycji wiodącego dostawcy łóżek i materacy, który cieszy się uznaniem branży i niesłabnącym zaufaniem klientów.
Więcej informacji o Grupie Hilding AndersWWW.HILDINGANDERS.COM
Znajdź sklep
Jesteś zainteresowany naszą ofertą? Skorzystaj z wyszukiwarki i znajdź najbliższy sklep z produktami Hilding Anders. Możesz kupić swój materac internetowo i stacjonarnie.